Khamis, Julai 14, 2016

Salam Lebaran.


Salam lebaran.
Salam lebaran, maaf lahir batin. Raya yang bermakna, kerana kali ini disambut bersama permata kesayangan saya dan isteri, Muhammad Amir Naufal.
Pastinya terkenang Emak yang sangat saya kasihi. Al-Fatihah sekudusnya buat Emak, yang terlalu banyak jasanya kepada saya. Yang saya rindui, setiap siang dan malam.
Takziah juga buat abang ipar dan biras saya, yang kehilangan anak tersayang, Ahmad Zabir, yang kembali ke Rahmatullah. In sya ALLAH, anak Syurga ini akan menjadi peneman di Akhirat kelak.
Innalillahi wainna ilaihi rajiun. Kelak, kita semua akan menyusul.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...