Selasa, September 22, 2015

Jamuan Penghargaan Aktivis Syria di Me’nate.

Jamuan Penghargaan Aktivis Syria di Me’nate.
Alhamdulillah, terima kasih diucapkan kepada Saudara Faisal Hamdi dan isteri, Puan Faliyana Bt Muda yang sudi menaja ‘Jamuan Penghargaan untuk Aktivis Syria’ di Me’nate Steak Hub, Jalan Genting-Klang, Kuala Lumpur. Turut serta dalam jamuan ini ialah sahabat ‘Faliyana Mom Store’. 
Saudara Faisal merupakan seorang aktivis media yang begitu aktif dalam menyampai berita terkini Syria dan Palestin. Semoga para aktivis kemanusiaan Syria ini, sentiasa kekal dalam tautan kasih sayang yang kuat; dan kukuh ukhwahnya menerusi keluarga besar ini.
Terima kasih Saudara Faisal, kerana kerana sudi berkongsi rezeki lebih dengan kami. Moga ALLAH SWT murahkan rezeki dan limpahkan Rahmat-Nya kepada kita semua.
Menurut Saudara Faisal, jamuan ini diadakan untuk meraikan dan menghargai jasa dan penat lelah para aktivis sukarelawan isu Syria; yang selama ini berkorban masa, tenaga dan wang ringgit untuk menyampaikan kesedaran isu Syria kepada rakyat Malaysia, selain mengumpul dana untuk pembangunan kemanusiaan di Syria: dari segi makanan, pakaian, pelajaran, perubatan dan lain-lain.
Demi Syria; untuk Ummah!
* Disclaimer: Jamuan ini tidak langsung menggunakan wang dana kemanusiaan untuk rakyat Syria.
Hasbunallah wanikmal wakil!!!
#Refugees #Syria #Hungarian #Germany #Austria #Vienna #Berlin #Munich #SyrianRefugees #RefugeesUnderAttack #DrownedSyrianBoy #Aylan #WeareAylantoo
Bantulah rakyat Syria untuk membina hari esok yang lebih baik... menyumbanglah walau RM5 mahupun RM10 seikhlas hati anda semua...
Kami di Malaysia Life Line for Syria mengalu-alukan sumbangan daripada sekalian rakyat Malaysia yang budiman...
Ayuh, sertai ibadah Qurban di Syria atau menyumbang untuk bantuan lain seperti pendidikan, susu bayi dan juga perubatan.
Klik pada pautan berikut : www.malaysia4syria.org/qurban1436H
TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 20 SEPTEMBER 2015
Sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi:
Pejabat : 03-41416732
Cik Fiza : 012-2409173
Hulurkanlah bantuan anda, sebagai rakyat Malaysia yang prihatin…
Ayuh, sebarkan salam!
#Malaysia4Syria #WeWillNeverSurrender #QurbanDiSyria #TheWhiteHelmets #NoLostGeneration #HowManyMore #ShareHumanity #SaveSyria #SyriaNeedsYou #SaveTheChildrenOfSyria #4YearsOfRevolution #StandWithSyria #AssadWarCrimes #PrayForSyria #FreeSyria #PeduliSyria #SebarkanSalam
------------------------------------------------
Teruskan menyumbang ke:
Nama Akaun : SALAM SURIAH RESOURCES
Maybank : 5645-5733-8496
Bank Islam : 12-113-01-005343-3
CIMB : 86020-41215

Email : donation.mllfs@gmail.com
No. Telefon : 0341416732 / 0132226057

*Untuk urusan resit pengecualian cukai, mohon emelkan kepada kami butiran berikut :
1. Nama penuh
2. Alamat
3. No. telefon

* Kepada Tuan/Puan yang ingin membuat sumbangan secara bulanan melalui ‘auto-debit’ (potongan gaji), sila berikan: nama, alamat penuh dan nombor telefon untuk pihak kami hantarkan borang permohonan. Borang ini perlu diposkan kepada MLLFS semula.
 Terima kasih.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...