Khamis, April 27, 2017

ANAK BAPAK

ANAK BAPAK
Anak Patrick Kluivert, bernama Justin Kluivert, yang berusia lingkungan 17 tahun dah sertai skuad utama AFC Ajax. Memang ikut jejak langkah bapa dia rupanya, cuma posisinya berbeza.
Patrick Kluivert seorang penyerang, si Justin ini bermain di posisi sayap di sebelah kanan, lebih kurang sama dengan datuk dia yang juga bapa Patrick Kluivert, bernama Kenneth Kluivert di posisi sayap kiri dan pernah mewakili skuad kebangsaanSuriname.

Patrick dahulu usia lingkungan 18 tahun pada tahun 1994 dah mula wakili Belanda. Yang mana sempat tonton aksi Patrick Kluivert di zaman puncaknya pasti ingat betapa berbahayanya si Patrick Kluivert ini di hadapan gawang. Mungkin sikit masa lagi si Justin Kluivert bakal peroleh caps Belanda nya yang pertama. Patrick Kluivert ada dua lagi anak lelaki yang juga bermain bola sepak iaitu abang kepada Justin, si Quincy Kluivert dan adik Justin, Ruben Kluivert.
Tua dah kita ini, anak Patrick Kluivert pun dah kian besar. 
Betapa cepatnya masa berlalu, betapa pantasnya zaman beralih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...