Rabu, Ogos 05, 2015

DUA TAHUN LEPAS.

DUA TAHUN LEPAS.
Pening baca kisah politik dan ekonomi kita. Ulang baca buku sat.

Dua tahun dulu, saya beli buku DKKTM ini ketika Pesta Buku di PWTC.

Keadaan sesak dengan ramai penggila buku dan keluarga yang mencari bahan bacaan masing-masing.
Selesai memborong buku, maka baliklah saya.
Dengan langkah yang berat dan penat, saya menaiki LRT yang sarat dengan penumpang.

Sambil-sambil tu, dua tahun lepas dalam LRT tersebut, saya baca buku ini.
Selesai baca cerita 'Canon Seri Budi', saya ketawa sekuat-kuatnya.
Hilang segala penat.
Sekian. Selamat berhuhu.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...