Rabu, Februari 26, 2014

Booth KJK di Stadium Malawati pada 15hb Mac 2014 ini.


Bro Pika Ernesto. Gaya ada jiwa.
Gerai Kempen Memartabatkan Jersi di i-City pada 2012. 
Turut kelihatan, lagenda seperti K. Gunalan
dan Anuar Abu Bakar.


Kelab Jersi Kita, diasaskan dengan matlamat 
untuk menyuburkan minat rakyat Malaysia terhadap 
koleksi jersi bolasepak pasukan/kelab tempatan.
Salam.
Kepada semua sahabat budiman yang berkelapangan, sila kunjungi ‘booth’ pameran dan jualan Kelab Jersi Kita (KJK) di Stadium Malawati, Shah Alam pada 15hb Mac 2014 (Sabtu) ini.
Booth ini dibuka bersempena ‘Program Pidato Keamanan dan Pelancaran Kempen #SYRIANEEDSYOU’ yang dianjurkan oleh ‘Malaysia Life Line for Syria’ (MLLFS).
Berikut adalah beberapa aktiviti yang sedang dirancang sepanjang hari dari pagi sehingga program kemuncak pidato keamanan pada waktu malam: Pidato keamanan, ‘flash mob’, gerai jualan dan pameran, derma darah, pameran autoshow (motor dan kereta), ‘hi-tea’ dan lelongan barang oleh artis-artis Usrah Fitrah, persembahan pentomen, aktiviti ‘Kids for Syria’, makan tengahari amal bersama anak-anak yatim dan anak-anak Syria, program basuh kereta amal dan banyak lagi aktiviti-aktiviti lain. 
Sekadar makluman, MLLFS merupakan sebuah badan gabungan yang menaungi 8 buah NGO dengan matlamat menghulurkan bantuan kemanusiaan kepada rakyat Syria yang memerlukan. Dilancarkan pada November 2012, misi MLLFS kali pertama telah berjaya dijalankan pada 27hb November hingga 3hb Disember 2012.
Misi yang diketuai oleh Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) dan disertai oleh beberapa Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) lain seperti Global Peace Mission (GPM) Malaysia, Gabungan Selamatkan Syria (GSS), Pertubuhan IKRAM Malaysia (IKRAM), Pertubuhan Sinar Damsyik (PERSIDAM), Syrian Youth Assembly in Malaysia (SYAM) dan Malaysia Social Media Foundation (MSMF) telah menghantar bantuan bernilai RM400,000 kepada rakyat Syria di kawasan Atmeh, Idlib.
Antara jersi yang dipamerkan di ‘booth’ KJK ialah jersi nadir (rare) pasukan-pasukan liga bola sepak Malaysia dari era Semi-Pro sehinggalah sekarang.
Bersama kita martabatkan jersi serta liga tempatan kita. Padu!
Sebar-sebarkan. Terima kasih.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...