Sabtu, Jun 01, 2013

Kelab Jersi Kita (KJK) di Facebook.


 
--------------------------------------------------
Salam.

Mohon jasa baik semua untuk menekan ‘like’ dan menyertai Kelab Jersi Kita (KJK) di Facebook. KJK diasaskan oleh Bro Azmie Switchimage, Bro Faizal Basarom dan rakan-rakan dengan matlamat untuk menyuburkan minat rakyat Malaysia terhadap koleksi jersi bolasepak pasukan/kelab tempatan. Halaman Fb KJK dikendalikan oleh pengasasnya bersama-sama Bro Hangpcdua Malaya dan Bro Che Din.

Terbuka untuk semua, KJK ditubuhkan demi menyemai rasa cinta pada akar-budaya kita, dari sisi sukan-bola sepak. Kelab ini bukan sahaja terdiri daripada pengumpul (collector) jersi tempatan, tetapi juga pengumpul barangan nadir (rare) bola sepak negara, seperti majalah, pingat, but bola dan sebagainya.

‘Bersama Terus Maju dan Mara. Progrediamur. Let us go Forward.


Bersama kita martabatkan jersi serta liga tempatan kita. Hidup Malaysia kita!

4 ulasan:

  1. kat mane ye kedai yg jual jersi2 lama ni selain page facebook @ online..beli kat kdai best ckit

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam.

      Kebanyakan jersi lama liga tempatan agak sukar untuk dicari di kedai-kedai. Sebab memerlukan penjagaan yang rapi, dan kebiasaannya, para pengumpul (collectors) menyimpannya sebagai koleksi peribadi, sebelum dijual secara atas talian (online).

      Padam
  2. Salam.. Boleh bagi link online sebab saya nk beli jersi lama

    BalasPadam
  3. Salam.. Boleh bagi link online sebab saya nk beli jersi lama

    BalasPadam

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...