Khamis, April 02, 2015

GST: Gua Sedang Termenung.

G.S.T.
Kita tak pertikai keperluan GST untuk negara, cuma kita sangat prihatin terhadap pilihan masa perlaksanaannya, yang kita fikir belum sesuai.
Memandangkan ia tetap akan dilaksanakan April ini, kita mengharapkan agar sektor pengangkutan dan kesihatan (khususnya), dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik dan memuaskan – selaras dengan kos sara hidup rakyat yang meningkat.
Semoga ALLAH SWT pelihara Malaysia kita dengan kasih dan sayang-NYA.
Salam 6%, Negaraku.
-----------------------------------------------------------
“...Grande Selamanya Tidak?...”
Gua Selalu Terdetik
Gelodak Sang Terpimpin
Gagak Sudu Tahi
Gelojoh Sampai Tuli
Gua Sedang Termenung
Gajah Sakan Tindih
Gendong Sarat Tempayan
Gonggong Seguni Tulang
Gua Saban Terfikir
Gertak Sosial Tiruan
Gerhana Siang Terang
Gelita Suasana Terlarang
Gua Seakan Terpana
Gelora Satu Tempat
Gamit Sayang Terbuang
Gari Sepasang Tangan
Guna Sangat Terkesan
Gara-gara Suasana Tertunggang
Gagasan Satu Tanah
Gigit Seluruh Tubuh
Gua Sentiasa Terkenang
Gigih Si Tua
Gagahi Sisa Tindas
Gelandang Sisi Tuan
Gua Sejenak Teringat
Gajet Serba Tulen
Gerek Sangat Tampan
Gaji Selalu Tumpah
Gua Sukar Tidur
Getus Sendiri Terampun
Gelojak Saudara Terhindar
Gali Seemas Timbun
Gua Sayang Teramat
Getaran Seantero Tanah
Ganas Sang Tebuan
Gagal Sudah Tujuan.
Retro Bola Sepak: Gadis Sipu Tertunduk.

Sumber:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...