Isnin, September 10, 2012

Tersirat.

 

Ahli Mesyuarat Tingkap (Do-Re-Mi).
Bagus, terima kasih. Aku suka. Bini aku pun suka. Kaulah sahabat aku dunia akhirat. Tapi… dia tak nak kipas lipas, b*d*h. Dia nak kipas!


***********


Demokrasi (Tiga Abdul).

“Hah, itu baru demokrasi…”
“Demokrasi apa?”
“Demokrasi terpimpin…”
“Terpimpin k*p*l* h*t*k kau!”

***********

Nyonya Kemari (Do-Re-Mi).

Isteri: Re, bawak api ke mari.
Re: Belum sampai, nyonya kemari dari India…
Isteri: Orang cakap bawak api ke mari, dia kata nyonya kemari pulak... Aku mintak apilah b*d*h!
Re: Hai api, ku sangka kau api pandai… rupa-rupanya kau api 
b*d*h...
Isteri: Heyyyyyyy, aku mintak mancis!
Re: Man ker Mat?
Isteri: Mancis, Mancis!!!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...