Selasa, Ogos 18, 2015

TAHNIAH BUAT PERLIS FA – LAYAK KE LIGA PERDANA SEMULA.

TAHNIAH BUAT PERLIS FA – LAYAK KE LIGA PERDANA SEMULA.
Siapa sangka, pasukan yang -- pada awal musim -- tidak meletakkan sasaran untuk dapat naik ke Liga Perdana semula kerana kekangan kewangan serta pemain yang masih muda, berjaya mencipta kejayaan.
Antara pihak yang memainkan peranan signifikan – selain pemain yang berusaha keras serta penyokong yang setia; pastinya Ketua Jurulatih, Yusri Che Lah, yang berjasa.
Terkenal sebagai seorang pemain yang berdisiplin, berkemahiran serta berpengaruh, Yusri berjaya menerapkan taktikal serta keyakinan dalam jiwa para pemain dan penyokong.
Tahniah diucapkan buat skuad Singa Utara yang secara rasminya sudah layak ke Liga Perdana pada tahun 2016; setelah tersingkir ke Liga FAM. Berbaki satu perlawanan lagi dengan rekod tanpa kalah -- adalah pencapaian yang baik dan menjadi rekod dalam liga FAM.
Dikhabarkan bahawa pihak pengurusan Perlis FA sedang melakukan risikan untuk memancing pemain import Thailand yang pernah beraksi dalam Sukan SEA.
Perjalanan masih jauh, namun kita ucapkan selamat maju jaya buat Singa Utara – yang kembali mengaum.
Padu & Grande; selamanya!
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...