Rabu, Februari 10, 2016

COACH MAN TURN TERIMA KUNJUNGAN RBS.


COACH MAN TURN TERIMA KUNJUNGAN RBS.
Alhamdulillah, dalam keadaan hujan lebat, sempat hadiri majlis serahan sumbangan kepada NGO Hayrat Aid dari Turki, di Ampang. Kerjasama strategik antara Malaysian Life Line for Syria, Global Peace Mission serta Hayrat. Terima kasih semua, atas ilmu dan manfaat.
Sempat juga ziarah penyerang legenda kebangsaan, Abang Azman Adnan yang tempoh hari kurang sihat. Selepas dikhabarkan bahawa bekas penyerang legenda kebangsaan, Coach Azman Adnan kurang sihat, Retro Bola Sepak (RBS) yang diwakili oleh Admin Le Saux dan Che Din menziarahi beliau di kediamannya.
Alhamdulillah, beliau kini sudah sembuh dan mengucapkan terima kasih kepada semua yang sudi mendoakan kesihatan beliau. Coach Man Turn yang kini sedikit sibuk menguruskan perniagaannya, tetap turun ke padang bola dan futsal -- setiap kali berkelapangan.
Turut disapa mesra sebagai “Otai” dalam kalangan teman rapat, beliau berkongsi rasa teruja untuk menyaksikan perjalanan Liga-M untuk musim 2016 ini.
Dengan persaingan yang lebih terbuka, serta perkembangan positif yang ditunjukkan oleh kebanyakan pasukan, beliau menyeru kepada semua peminat untuk turun memenuhi stadium.
Tak salah nak sokong kelab Liga Inggeris atau Sepanyol. Tapi, liga tempatan pun kena sokong juga,” seru beliau. “Kalau bukan kita yang sokong, siapa lagi? Kalau bukan sekarang, bila lagi?” Ujar Coach Man Turn.
Tatkala mendoakan pasukan yang sinonim dengan beliau, Selangor untuk mengekalkan kejuaraan Piala Malaysia, beliau turut gembira melihat pasukan asalnya, Kuala Lumpur yang tampak mampu bangkit pada musim ini.
Apa pun, selamat maju jaya, Coach. Jasamu akan terus kami kenang. Bersama martabatkan jersi serta liga tempatan kita.
Man Turn, Man Score. Padu & Grande; selamanya!
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...