Rabu, Mac 28, 2012

Cermin diri.


********************************

Pada hemat saya, adalah kurang molek, bilamana YB Azmin Ali mendedahkan dan mencemuh - apa yang dikatakan sebagai - salahlaku Dr Hassan Ali, baru-baru ini.

Kenapa tidak dedahkan sewaktu tempoh Dr Hassan Ali masih memegang portfolio selaku Exco?

Saya bukan penyokong Dr Hassan. Malah, saya amat berharap agar Dr Hassan menghentikan siri road show beliau, yang saya fikir sekadar mendatangkan banyak keburukan daripada kebaikan.

Sama ada kepada imej Dr Hassan Ali sendiri, mahupun kepada PAS/PR.

Cuma, bukankah pendokong pembangkang (termasuk YB Azmin sendiri) yang sebelum ini mempertikaikan pemimpin UMNO-BN, kerana hanya mendedahkan dan mencemuh - apa yang dikatakan sebagai - salahlaku DSAI selepas DSAI dipecat dari Kabinet?

Berkebetulan - kedua-dua - YB Azmin dan Dr Hassan merupakan calon asal MB Selangor untuk PAS dan PKR.

Saya sekedar menyuarakan rasa kurang senang, kerana saya fikir, ia tindakan yang kurang molek.

Suara saya mungkin tiada nilainya pada mana-mana pihak.

Tapi, saya ada kuasa memilih (mengundi).

Semoga saya - dan kita semua - memilih calon yang amanah, telus dan mampu memimpin, insya ALLAH.

Suara rakyat, suara keramat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...