Rabu, Jun 02, 2010

Alhamdulillah: Sijil Hadiah.






Kira2 17 tahun dahulu, sewaktu menghadiri konvo Paman (pakcik saya) di ITM, arwah Atuk usap kepala saya sambil berpesan, "belajar rajin2. Dah besar boleh jadi macam Paman."

Setelah setahun lebih mengembara di bumi bersejarah Merbok, Kedah, serta tiga tahun di tanah Shah Alam yang berjasa -- inilah yang saya terima, segulung sijil penuh makna. Hadiah untuk keluarga.

Hadiah untuk guru2. Istimewa buat guru2 SAMUS yang banyak memberi dorongan dan nasihat kepada saya -- Cikgu Khairuddin Abas (Sir Din), Cikgu Hafizie Ahmad serta Cikgu Roszalina Arshad (Cikgu Momoi).

Hadiah untuk para pensyarah di UiTM Merbok. Istimewa buat pensyarah yang berjasa kepada saya -- Ustaz Bashir (Penasihat 1 sewaktu saya memimpin Ikatan Mahasiswa Dinamis UiTM Kedah) serta Sir Haswira Hashim (Pensyarah Fakulti Undang2 UiTM Kedah serta Ketua Jurulatih pasukan Debat BM UiTM Kedah).

Hadiah untuk Tok Wan, Arwah Wan, Arwah Atuk dan Arwah Nenek.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...